Blatte VS Svenne

Här lägger jag upp några skillnader mellan svenskar och invandrare, dessa anklagelser är väldigt rasistiska, omoraliska, förargande så om du har problem med detta så sluta läsa nu:

- Svenskar får utegångsförbud som det vanligaste straffet. Har man gjort nått riktigt grovt brukar de tamobil och dator och tv.
- Blattar får innegångsförbud, ingen mat, värme, och säng!

- Svenskar brukar skälla ut sina barn och när de gör de säger de: Hoppas du ångrar dig riktigt mycket Nils!!
- Blattar brukar också skälla på sina barn, men dt låter mer såhär: Idiot jag har gjort dig, jag kan göra en till och skjuta dig sen för att visa han nya vilken idiot han förra var!

- Svenskar brukar flyga flygplan, åka kanot i raviner, klättra i berg m.m
- Som jag konstanterade innan du kan inte få en full blatte och hoppa från en meters höjd!

- Svenskar brukar säga: Du sätter nästa boll Kalle!
- Blattar säger: Idiot hur kunde du missa därifrån, är du blind lr, min mormor hade satt den och du idioten missar! Sen efter matchen håller han fortfarande på och påpekar hur dålig du är som missade.

- Svenskar vägrar säga vem de röstade på i senaste valet!
- Blattar berättar till och med sina planer och döda en politiker; Om jag ser han kuksugaren Reinfeld kommer jag skjuta honom!

- Efter att en svensk har läst allt detta tänker han: han är en besvikelse!
- Blattar tänker: sicken kuksugare, dt stämmer inte alls!

Peace out!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0