Express yourself!

Mina nordiska damer och herrar, ni måste börja uttrycka er! Så ni inte skjuter ner folk IGEN, för ni är galna! Inte galna på ett dåligt sätt utan, galna allmänt! Ni åker skidor, klättrar på berg, åker ner för raviner och hoppar bungyjump. Jag är mycket imponerad av er, för ni kan inte få en full blatte och hoppa från en meters höjd! Vi kan lära oss mycket av varandra! Men ni måste börja uttrycka er, framför allt negativt! Ni måste klaga, på allt och alla så att ni får skitet ut ur systemet, så att ni blir loco, för när ni verkligen blir dt så vill jag inte vara där!

En situation, två folkraser, svenskar och invandrare allmänt:
Person A är skylldig person B pengar.

Svenska Versionen: Du Nisse, kan du hälsa David att jag vill ha mina 100 kr så snabbt som möjligt?

Blatte Version: Ey Ahmed, har du sett den jäveln Muhammed? Den jäveln är skyldig mig 100 jävla kronor! Jag ringde den jävlen på hans jävla mobil men han vägrade svara. Jag ringde tills han jävla mamma, men hon spelade som om han jäveln inte var hemma. Ja höll på och skrika sönder på henne, men ja tänkte att jag inte vill ha några jävla problem. Så nästa gång du ser den jäveln säg att jag ska ha mina jävla pengar annars så jävlar dt...

Ser ni så lätt man kan använda jävla, börja använd dt så känns dt så mycket säkrare! ;)

Peace out!

Kommentarer
Postat av: BEATRICE GOTLÄNNING [foto]

sv. det skulle nog inte vara så många nej :P

2009-08-05 @ 22:27:56
URL: http://beattriicee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0