Man VS Kvinna nr2

Kvinnor kan aldrig komma till saken när de pratar! De ska alltid berätta historian bakom historian, vilken tidpunkt, vilka va där, hur belysningen var, vilka underkläder de hade på sig. En enkel historia som t.ex att hon skulle köpa röda underkläder kan låta såhär;

- Ja, jag gick till affären, ja hade på mig du vet de där röda klackskorna som är "2 die 4" ah klockan va kl 17.00 och jag trodde aldrig jag skulle hinna, för ja såg en kvinna gå förbi med en schal och ja tänkte halo dt är inte vinter än! ah, sen kom ja till affären och GUUUUD jag såg dem direkt, ljuset var perfekt och jag hade mina blåa underkläder så jag visste direkt att jag skulle köpa de röda, de hade en lite rosett på dem och jag tyckte att de va underbara!!

En man hade berättad den historian såhär:

- A, jag upptäkte att ja behövde ett par kallingar så jag gick till affären och köpte några, sen när ja kom hem va de röda o ja tänkte skitsamma palla nte gå tillbaka o byta.

Peace out!


Kommentarer
Postat av: Emma

hej:)

allt bra?

2009-08-08 @ 23:40:39
URL: http://emmaeriica.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0